miercuri, 20 aprilie 2011

Intrebari..

V-ati gandit vreodata la sufletul vostru?
Eu imi doresc de mult timp sa-l aduc in fata razelor de soare,sa-l pot cantari,privi,masura.As vrea sa sti cine sunt!Uneori vreau sa fiu singura alteori cred ca nu mi se acorda suficienta atentie.Ma intreb cate lacrimi mi-au curs pe obraz sau cate zambete au inveselit oamenii din jurul meu?Si cand sunt extrem de rusinoasa,si cand rad nebuneste,cand ma machiez ,toate aceste situatii ma definesc ca fata,adolescenta,om.
Sunt ciudata,dar asta sunt,un calator in trenul adolescentei!Poate e o stare trecatoare sau asa e caracterul meu.


ORICUM::
,,Asta-s eu si n-am ce-m face
  Alta mama nu mai face!''

2 comentarii:

  1. sau poate ar fi bine sa inveti care-s bune si care-s rele in adolescenta. si pe cele bune sa le iei cu tine o viata intreaga, iar pe celelalte nu!

    RăspundețiȘtergere
  2. zambetele sincere fac enorm de mult bine. nici nu ne prea dam seama, dar sunt extrem de importante!

    RăspundețiȘtergere